piątek, 4 stycznia 2013

44. Na nowo...Nominacja


Nowy rok, nowa ja. Chciałabym w to wierzyć. To co było, to było. Mam nadzieje na nowy początek również na blogu. Sylwester spędziłam inaczej niż dotychczas i mam nadzieję, że czeka mnie równie ciekawy,  inny rok.  Nie lubię zostawiać rzeczy tak po prostu z czystego lenistwa. Więc zamiast przepraszać, obiecywać, piszę. Stałam się  optymistką, haha zobaczymy ile wytrzymam J Miałam odrobinę czasu by zająć po prostu tworzeniem. Dało mi to czas by odrobinę psychicznie odsapnąć no i przyczyniło do tego ze nie mam gdzie stawiać kolejnych zamalowanych płyt a moja ściana nad łóżkiem jest totalnie zapełniona plakatami, wycinkami z gazet itp. Mam się w co wgapiać z nudów. Ściana pomaga mi myśleć.. hahahahaha . serio :D Na dodatek na Dzień Czekolady malowałam na koszulkach różę . Sześć koszulek, szczęść róż o wiele więcej godzin pracy, ale z przyjemnością. Gdy dziewczynom się spodobały,  to co z tego ze biurko nadal ma ślady farby a zapasy farb trochę ucierpiały ? mam nadzieję ze niedługo zmuszę nie tylko dłonie ale tez mozg do pracy i zacznę znowu pisać swoje duperele < top secret :P > Na dziś chciałam pokazać wam efekty moich wysiłków, ale niestety chwilowo nie mam dostępu do aparatu więc będziecie musieli poczekać na nie do ok. wtorku. Tymczasem zostałam nominowana do Liebster Blog. To bardzo pozytywne wuróżnienie dla mojego bloga i świetna zabawa :D

Zasady zabawy:

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Pytania na które odpowiadam :

1. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Malować, szkicować, pisać, czytać, uzależniona od słuchania muzyki :P
2. Jaki jest twój ulubiony zespół? 
Nie mam. :D
3. Ulubiona potrawa?    Hmmm….. pizza? Sama nie wiem…jakaś smaczna, niekoniecznie tłusta :P OO oo może indyk z warzywami i ryżem ? ;o
4. Co sądzisz/czy jesteś tolerancyjny w stosunku do osób homoseksualnych, biseksualnych?
Trudne pytanie. Mimo wszystko uważam, że tacy ludzie mają prawo żyć. To ne ich wina, że urodzili się z inną orientacją…
5. Jakie jest twoje hobby?
Wszystko co wiąże się z tworzeniem  czegoś nowego:PP
6. Gdyby była jedna osoba na świecie, którą ocaliłbyś z Apokalipsy to kto to by był?


Ejj.. to nie sprawiedliwe. W mojej grupie jedynej osoby< nie bądźmy egoistami :P > znaleźliby się Rodzice, Brat i Prawdziwy Przyjaciel… ktoś komu ufam
7. Jak ci minęły święta? :D
Bez narzekania…. Całkiem spoko :) Nie licząc obżarstwa i lenistwa. miałam czas na odrobinę refleksji i wyciągnęłam wnioski z niektórych błędów....
8. Co najbardziej lubisz w blogowaniu?


Satysfakcje czytając pozytywne komentarze. Świadomość, że coś co tworzysz od początku do końca samodzielnie podoba się drugiej osobie nawet jeśli siedzi przed komputerem setki km stąd.
9. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
Nie mam jednej. Jest ich kilka. Przeważnie smutne, spokojne…. Od takich nie umiem się uwolnić..
10. Kot vs. pies.
Kot i pies :P
11. Vansy vs. Conversy.
Conversy J

BLOGI KTÓRE NOMINUJĘ:
5. http://www.modelinowa-pasja.blogspot.com/
6. http://zuki-berlin.blogspot.com/
7. http://powerpinkyx.blogspot.com/
8. http://monika-krukowska.blogspot.com/

 Ostatnio zaniedbałam bloga więc nominuje  8 na prawdę fajnych blogów :)
Oto moje pytania:
1. Ile czasu dziennie lub tygodniowo poświęcasz na sprawy blogowe?
2. Jak długo prowadzisz bloga?
3. jw byciu blogerką to....
4. Jaki jest twój ulubiony blog ?
5, Świetny film, który chętnie byś poleciła to....
6. Brunet, czy blondyn ? :)
7. Czytasz książki? Jeśli tak, jaka jest twoja ulubiona i dlaczego ?
8. Jeśli pozostałby ci jeden dzień życia, co byś robiła?
9. Jaki masz ulubiony, a jaki znienawidzony przedmiot w szkole?
10, Jaki według cb powinien być prawdziwy przyjaciel/ przyjaciółka?
11. Czy wieżysz w przeznaczenie?
 
Miłej zabawy :DD
PAPAPA :**

12 komentarzy:

  1. gratuluję nominacji :)
    super notka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już obserwuję i liczę na rewanż :)

      http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

      Usuń
  2. Gratulacje , fajne odpowiedzi ;))

    zapraszam :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację :) Niestety nie mam głowy do takich zabaw. Na pytania odpowiedziałabym bardzo chętnie, ale gorzej z wymyśleniem nowych i nominowaniu innych blogerek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem ;3
    Dziękuję - jak bd miała chwilkę wolnego czasu to odpowiem , pytania i odpowiedzi pojawią się w zakładce , a jak już wrócę do blogowania to napiszę o tym w notce ;)

    Pozdrawiam, Aieaa. ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz bardzo ładny nagłówek! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe odpowiedzi:)
    Fajny blog:)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wpis i blog :D
    obserwuję oczywiście ;>

    zapraszam do siebie na cassieannalea.blogspot.com ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję i odp już są w zakładce a o nominacji wspomniałam w notce :)

    pozdrawiam, Aieaa. ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ok ja już obserwuje kolej na cb :P

    OdpowiedzUsuń