piątek, 23 listopada 2012

42. DIY


Dziś wyjątkowo nie będę marudziła na ilość nauki i zadań domowych.  Spędziłam ostatnio parę na prawdę fajowych dni i mimo dziwnego przymulenia na lekcjach, jest ok …. Przeważnie .  Z muzyką  puszczoną na maksa przemierzam przez kolejne dni. Ha ha . dobra do rzeczy !

DIY – zrób to sam. Każda  z nas lubi ciekawe, niepowtarzalne ubrania, czy dodatki. Dlaczego nie miałybyśmy próbować same cos stworzyć. Ostatnio przekonałam się, że nie musi być to taki trudne. Poniżej pokaże wam parę na prawdę fajnych instrukcji.  Jeśli uda mi któreś z nich zrealizować na pewno podzielę się z wam rezultatami.






To tyle na dziś :)) PAPA :*****
 

5 komentarzy:

  1. zrobiłam sobie 4 takie bransoletki jak na pierwszym obrazku :)

    na moim blogu są zdjęcia aczkolwiek w niezbyt dobrej jakości bo nie mam dobrego aparatu :(

    ale jeśli chcesz to możesz zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już nie raz się zainspirowałam takimi pomysłami :) polecam porta zszywka.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe pomysły ;) Super wszystko !
    Zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudna bransoletka
    Genialne rzeczy ;)

    Zapraszam na konkurs - do wygrania bon na buty ;)
    Warto spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń