wtorek, 25 września 2012

036. Azjatycki styl- Coś dla ciebie !

Hejo !!!!
Dziś napiszę wam o wspólpracy ze stroną : Azjatycki Styl.
Jakieś czas temu dostałam od nich e-maila z propozycją wspópracy. Zachęcona świetnymi ciuszkami postanowiłam zabrać się od razu za posta. Warunki współpracy dla blogerek są bardzo korzystne, a każda z was rónież może zacząć z nimi współpracę. Wszystkie informacje znajdziecie TUTAJ.
Strona oferuje na prawde fajne i modne ciuszki. Oto kilka, które najbardziej mi się spodobały: Jeśli coś wam się spodoba, po prostu kliknijcie na obraz, a odeśle was do sklepu. :)
 
 
 
Co powiecie na taką Dżinsową kurteczkę?
Oto baner, Będzie widoczny po prawej stronie bloga.
 
To tyle na dzisiaj Pa Pa!!

29 komentarzy:

  1. Faktycznie mają bardzo fajne ciuszki:) Pewnie, że możemy się obserwować:) Ja już dodaję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne te bluzki z flagami omom <3
    fajny blog obserwuje :):*

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tym sklepie ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń


  4. u mnie do wygrania dowolny ciuch z kolekcji, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję!:)
    świetny blog ;)

    Zapraszam do obserwowania http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O mamusiu, jakie cudowne ciuszki tam mają *_*
    Ta kurteczka owszem! XD
    Ach, no i gratuluję współpracy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. mi sie te ciuszki podobaja:)) - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję współpracy, naprawdę fajne ciuchy.
    Obserwujemy?
    written-by-bird.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć! Dzięki za propozycję obserwacji, tyle, że ja już obserwuję i to od jakiegoś czasu:) I jak zawsze świetny post.

    OdpowiedzUsuń
  10. kurcze mam identyczną bluzkę z flagą usa z sh:D no przyjemne te ciuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne te ciuchy :)
    gratuluję współpracy ^^.
    jako otaku skuszę sie pewnie an kilka rzeczy

    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne ciuszki tam mają i tanie ;)
    Zapraszam do siebie ;)
    http://allinspirationsallfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Druga stylizacja naj<3
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. dobre ubrania! <3

    jasne, że obserwuję i zapraszam do siebie - wowerthinking.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podobają mi się Azjatki , w szczególności te na zdjęciach 1 i 2 ;)
    Obserwuje i zapraszam do siebie : http://tysia1997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jezuuu... zakochałam się w tych bluzkach i ubraniach i we wszystkim! *___*
    Już wiem na co wydam swoje pieniążki ;___;
    Obserwuje :3

    OdpowiedzUsuń
  17. muszę przyznać, że coraz częściej podobają mi się ciuchy z tego azjatyckiego sklepu :)
    Może masz ochotę obserwować?

    OdpowiedzUsuń
  18. Również obserwuję:) A współpracę (jak większość współprac) udało mi się nawiazać poprzez napisanie do aromatelli wiadomości email:) Spróbuj, może też ci się uda:)

    Pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta 'Chinka' jest urocza ;)))

    Oczywiście, juz dodałam Cie ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie nowy post zapraszam
    http://me-myself-and-i-xoxo.blogspot.com/2012/09/tecza.html

    OdpowiedzUsuń
  21. noo fajne rzeczy ;)

    Zapraszam u mnie KONKURS (:
    Zapraszam u mnie KONKURS (:

    OdpowiedzUsuń
  22. :)ta bluza z tygrysem jest nieziemska!<3

    http://cleoinstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń