wtorek, 4 września 2012

033. Francja :))


Hej!
Jak czujecie się w po pierwszym dniu szkoły? Musialam od tego zacząć. Kurczę wakacje tak szybko minęly. Może wie ktoś gdzie znaleźć przyciska Pauzy?
Ja jakoś przyeżyłam i w sumie nie było aż tak źle. Coś podpowiada mi, że czeka nas całkiem znośny rok. Ale czy jest owo COŚ ?- Nie wiem.
Chodząc po korytarzach jako trzecioklasistka, dziwnie się czułam, ale jakoś się przyzwyczaję. Dziś dodaję kolejne zdjęcia z wakacji. Potem będzie trzeba trochę pomyśleć nad czymś ciekawym dla was. Ale o tym potem. Czas na zdjęcia z Francji, a dokładniej ze Strasburgu. Miasto bardzo przypadło mi do gustu i to nie tylko ze względu na ogrom sklepów najróżniejszych marek. Klimat tamtejszych ulic jest po prostu boski. Mimo upałów był to wyjątkowy dzień.






 




 






 To tyle. Pa Pa!!

6 komentarzy:

  1. musiało być cudownie:)
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy blog, miło się go ogląda
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Eh szkoda gadać, wakacje zawsze tak szyybko mijają :( Byłaś we Francji? Zazdroszczę ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, ależ zazdroszczę pobytu we Francji :) Ja byłam tam tylko na tydzień, i to w zimie i wiele bym dała, by móc tam jeszcze nie raz wrócić!

    OdpowiedzUsuń