czwartek, 10 maja 2012

017, Tagowanie :)

Zostałam otagowana przez 2 blogi, więc zaczynamy!

A oto zasady :
1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu
2. Następnie wybierasz 11 nowych osób do tagu i połącz je w swoim poście.
3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i napisz je w swoim TAGowym poście
4. Wymień w swoim poście osoby które otagowałaś !!
5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.
 

Odpowiedzi na pytania:

1. Psy czy koty?
I koty i psy :) Nie umiem zdecydować.
2. Jaki jest twój ulubiony kolor?
Czarny i czerwony :
3. Czego nie lubisz robić w domu?
Zmywać naczyń :P
4. Lubisz chodzić do szkoły?
To zależy jakie mam lekcje. Raczej tak.
5. Ulubiony film?
Nie mam ulubionego, ale bardzo spodobało mi się PORWANIE, TURYSTA, PARANORMAL ACTIVITY  i SIEDEM DUSZ :)))
6. sukienka czy spódniczka?
yYY nie wiem.... chyba spódniczka
7. Jesteś leniem?:D
Takkk
8. Co widzisz za oknem?
Zieleń ...
9. Ile masz zębów?
Dużo
10. Jaki masz kolor włosów?
Blond
11. Twoje hobby?
Pisanie i szkicowanie.
Otagowana przez sweet cherry http://smile-pleas.blogspot.com/
Odpowiedzi na pytania:

1.ulubiony rodzaj muzyki?
Nie mam. Zależy od nastroju. Czasem pop, czasem rock,  nawet klasyka..
2.gdzie spędzasz zazwyczaj czas?
W łóżku lub na dworze.
3.jaką osobę sławną najbardziej nienawidzisz?
W sumie sama nie wiem. Nie lubie pseudo gwiazdek, które potrafią zrobić wszystko tylko po to by jakieś tabloidy się nimy zainteresowały.
4.na którą masz w poniedziałek do szkoły?
8:55 :D
5.ile razy w tym miesiącu dostałaś jedynkę?
Jeszcze żadnej.
6.masz zwierzątko? jakie?
Tak, kotka.
7.ulubiona potrawa?
Nie mam. Lubię pizze, omlety, naleśniki, gotowane ważywa z kurczakiem :)
8.ulubiony rodzaj kwiatu?Róża
9.masz rodzeństwo? jakie?
Brata bliźniaka
10.odliczasz dni do końca szkoły?
Jeszcze nie...
11.co ile chodzisz do kina albo na zakupy?
Ok co dwa, trzy tygodnie.
  Teraz moje pytania:
1. Czy poleciłabyś mój blog?
2. Jaki rodzaj biżuterii lubisz najbardziej ?
3. Co robisz w wolnym czasie?
4. ulubiona książka?
5. ulubiona piosenka?
6. Ulubiony przedmiot?
7. Coś, co na pewno zrobisz przed śmiercią?
8. Wasz najfajnieszy dzień w życiu ?
9. Najgorsza średnia?
10. Jesteś uzależniona od.... ?
11. Jak oceniasz mojego bloga?
 
Taguję blogi :
 To tyle na dziś :)) a na koniec coś dla uzależnionych od cuuukru :P
Smakują jeszcze lepiej niż wyglądają :d
Ps.Babeczki zrobiła mama przyjaciołki na dzień chłopaka :) Mniam !

PA !!

4 komentarze:

  1. Weż mi jedną babeczkę przyślij, co.?? hehe :D

    Tak przy okazji, zostałaś otagowana na moim blogu :))

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za otagowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja akurt lubię zmywać naczynia xD
    Masz kotka :)
    Pysznie wyglądają te babeczki!!! <3

    OdpowiedzUsuń